Det blev....

Hassela för mig, Axel, Faster, och kusin Erik i dag torsdag, Marika var också med. Alvin var hos mormor och morfar.
Det var en härlig dag trots min onda rygg. Det gick bra hela dagen tills vi skulle packa oss hem , då flög det till i ryggen så jag trodde jag skulle spy. Så himla ont gjorde det, men hela dagen i backen och min andra gång jag stod på ett par slalom skidor så gick det faktiskt väldigt bra. Men lite pinsamt är det när min son på snart 6 år åker förbi en men en jäkla fart.
Jag kan inte förstå hur snabbt de lär sig och är så duktig och orädd. Han sa ; " Men mamma sluta, jag kan åka" och så tyckte han att jag åkte så sakta i de branta backarna. Jag är höjd räddd när backarna är för branta och så blir det inte bättre när man ser Axel åka med världens fart ned för " stupen" som jag kallar det. Man trodde ju att det inte skulle gå vägen , men han klarade det bättre än vad jag trodde. " Snacka om att ha hjärtat i halsgropen"
Men det är ju bara att inse; dom är super duktiga dom små.
Här bjuder jag på lite bilder från dagen i Hassela.


Coola grabbarn Axel med Kusin Erik 12 år


Grabbarna grus!!


Coola mammor, ha ha faster Madde till vänster och jag Ulrika till höger

Axel och Erik i backen

Axel åker i skogen bredvid backen, skulle visa mig ett trick!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får åka lite mer nu så inte Axel måste skämmads för mamma. =P

2009-03-07 @ 15:28:48
URL: http://afunderar.blogspot.com/
Postat av: Maria

Men va snygg du & Madde är i glasögon....

2009-03-07 @ 19:35:01
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh ni ser ut att ha haft jättemysigt :D

2009-03-10 @ 00:38:54
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0