Nu ger jag upp!!

Nää!! nu måste jag gå och lägga mig innan huvudet spricker. Nu har man suttit och försökt få till bloggen lite bättre, men jag vet inte om jag lyckas. Men får man sitta och knappa en stund så ska ni nog få se att jag får till någonting.
Hoppas att man vaknar med en bättre piggare dag i morgon, när det går mot helg o så där.
Tänk om man kunde bli pigg. Skulle behöva fara till stan och köpa någon födelsedags present åt Alvin, för snart fyller han 3 år " den 10 feb". Svårt att veta vad man ska köpa men han har önskat sig en racerbil, så man får väl se vad man hittar på åt honom.
Det är så svårt tycker jag när dom har allt. Alvin har ju så mycket saker efter sin storebror så det är inte lätt..
Ha det så bra alla bloggare så hoppas jag att man kan skriva in ett inlägg i morgon också. Godnatt och sov gott!!



 
                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0