Åter kallt!!


                                                                             

Fortsatt så himla kallt, minus 20 grader i kväll också. Men i kväll har jag faktiskt varit himla duktig. Tog en promenad med mamma hem till henne. Burr va kallt, men det går bra när man rör på sig, lite kallt åt kinderna bara.
Nu sover älsklingarna och jag tror att det blir ett hett bad nu när man är lite frysen efter promenaden, skönt. Idag har jag varit på kurs, livsmedels hygien och kost. En kanon bra dag har det varit, intressant och lärorikt. Nä nu måste jag gå och göra lite nytta, men vi syns tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Hittade dig genom Carros blogg.

Nu ska jag visa Levina att Axel också finns på datorn, det är ju lite kul det här med bloggar.



//Jennie

2009-02-03 @ 20:22:53
URL: http://skruttebang.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det är bitande kallt. Jag & Anne-Lie var upp på Kittelsberg i dag så jag visade vart vi vurpade...L

Tjingeling

2009-02-03 @ 22:53:08
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är kallt

lycko dej som fått varit och tittat på godingar

jag hoppas vi får lite bilder så vi får se

tack för att jag fick hämta axel på dagiset i dag han är så go och fin

2009-02-04 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0