En helg avklarad!

Ja nu har man just kommit hem från jobbat, har jobbat helg. Ätit en god sallad som min sambo hade köpt från sperrings grill. Den var super smaskig.
Igår efter jobbet var vi bort bjuden på middag till våra vänner. Det var jätte god mat och gott vin till. Tack för en trevlig kväll som vi hade.
Idag har Kalle och Axel, Jonny och Erik varit på skoter cross ute på gärde, Alvin var med faster Madde. Nu tror jag att man håller sig inne och hemma i kväll för det är ju nästan 20 minus, ursch va kallt !!!
I morgon hoppas jag att det är bättre väder för då ska jag och barnen ut och åka skidor har jag tänkt. Ha det så bra så syns vi i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fy va kallt det är. Så här kallt var det inte på Österåsen.

Tjingeling

2009-02-01 @ 22:15:31
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Maria

Morrn. Fasiken va kallt i dag oxå...brrrrrrrr

Kram pussgurka

2009-02-03 @ 08:26:16
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0