En...

30 minuters rask promenad blev det i kväll tillsammans med mamsen. Gud va härligt väder de va men lite kallt åt ansiktet och när vi kom hem visade mätaren på minus 11 grader, fy om det blir kallt igen.
Nä nu får det vara nog med snön och kylan .
I helgen är man ledig och imorgon tror jag det blir en utflykt med familjen om vädret tillåter. Jag hoppas på strålande sol och max 5 grader kallt.
Jag blir så less nu på bloggen går inte infoga bilder. Det ska inte jävlas, de ska bara fungera. Men jag återkommer imorgon med några spännande bilder på evt utflykts dagen. Tjingeling och godnatt med er där ute!


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart väder i dag. Vi tog oss en promenad på fm sedan satt vi i solen & njöt. Förstår att ni är på utflykt i det vackra vädret.

kram

2009-02-28 @ 14:57:48
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0