Kanon helg!

Snacka om kanon fint väder i helgen. Jag har varit ledig fre, lörd, sönd, gud så härligt vi har haft det. I fredags var det strålande väder, då var jag och ungarna ute lite och åkte skoter. Vi åt en god middag när kalle kom hem från jobbet. En ny rätt jag aldrig gjort; tacokryddad kycklinglasagne och en god sallad till. Smakade faktiskt väldigt gott och barnen gillade de också.
På kvällen var hela familjen på hockeyplan för de hade öppethus med korv och saft. De var jätte mysigt och ungarna tyckte det var skoj. Ha en bra alla hjärtans dag föresten!!




 
Alvin trött efter att ha försökt lära sig att åka skriskor, gott med lite fika!

På lördag var Alvin , jag och mormor på badhuset, Axel var med Erik och faster i getberget och åkte slalom. Kalle och morfar var ute och åkte fyrhjuling i det fina vackra vädret.
På kvällen åt vi tacos hos mormor och morfar med Magnus och Marissa, gott gott!! Sedan vart det en promenad för min del och sedan fick vi främmande av fam Bergmansson. Vi tittade på melodifestivalen och drack lite vin och bara myste.

 
Alvin efter badet  och Axel på slalom skidor                                                                                             

Idag söndag vaknade man av att solen sken in i sovrummet, härligt. Vi åt frukost och sedan gick vi ut  på gården en stund.
Sedan åkte vi på en liten utflykt till Bölesbodarna med skotern, de var lite kallt men när vi kom fram värmde solen så skönt .
Vi åkte lite madrass i backen där och gud så det flög.



Axel och Alvin redo att fara på en skoter utflykt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0