Hösten....

är här kan man säga, kalla mornar med is på rutorna.Inte så kul men det är bara att gilla läget. Har nu ledig vecka från jobbet, så sköönt.
Var med Axel på sjukhuset i Tisdags för återkontroll av hans astma, och det såg bara bra ut så doktorn trodde att det var på väg att växa bort. De är ju jätte skönt de, för det har varit så besvärligt för honom i flera år.
Var sedan på ögon mottagningen för att kolla hans syn, pga av mycket huvudvärk och trötta ögon. Tyvärr så var han lite översynt och lite brytningsfel på ena ögat så han ska få glasögon stackarn. ´Jag tycker synd om honom att han ska behöva ha glasögon när man är liten men samtidigt är det ju så vanligt med glasögon nu för tiden. Han ska ha dem i 2 månader hela tiden för att se om det blir bättre med hans huvudvärk, för att sedan kanske bara behöva ha dom i skolarbetet, samt när han tittar på tv.n och spelar spel.
Att välja bågar var inte lätt, de finns så mycket snygga tuffa bågar nu för tiden.
Nu ska jag iväg och skjutsa kusin barnet till tandläkaren, men vi hörs alla . HA en bra dag kram


Kommentarer
Postat av: Agnetha Engblom

Hej! Jättelänge sedan jag var inne och kollade. Kul att bloggen är igång igen efter sommaruppehållet. Nu ska jag gå in lite oftare. Kram Agnetha

2009-11-10 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0