Lite update.....



Alvin hjälper till att riva bort mattan på väggen i badrummet



Urrivning av köksgolv



Vattenskada i köket



Hallen utriven


Bilder på hur de kommer att bli när allt är färdigt  kommer så småningom, köket är så gott som klart, strax hallen och badrummet håller vi på med för fullt, men allt tar sådan TID!!!!!!!!!

Men ett STORT TACK MIN ÄLSKLING som lagt ner mycker tid på att de ska bli färdigt nådongång. TAck!!! älskar min familj till tusen!!!!!!
 

TURKIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har ju även hunnit med en semester resa till Turkiet där vi blandannat firade mammas och Siverts 60 års dag.
Vi var många släkt och vänner med på resan och vi kan inte mer än säga att vi hade det hur underbart som helst.
Laddar upp lite boilder men kan inte ta alla för jag tror jag knäppte runt 500 bilder, hihi.





Mamms och papps





Hela familjen i stora poolen i monachus park side turkiet



Marissa och brorsan på stranden



Axel under sanden på stranden



Alvin under sanden på stranden, hihih



60 åringarna uppvaktades



Axel vid poolen vid fun park



Alvin vid samma pool



Super gog mat och vilka sallads bord de fanns...mums!!!



Kalle och Jimmy på beach party....ser ut som dom druckigt något olämpligt



Alvin på beach party



Axel dansar loss på beach party



Tog en sväng om med mamma också



Blev även en båttur också.
Nä nu ska jag gå och lägga mig som de känns ska upp och jobba imorgonbitti, mer bilder kanske kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0