Ledig dag!



Idag är vi lediga för jag jobbar helgen, inte så kul men det går bra. Nu till morgonen har man städat lite och strykigt undan en jäkla massa tvätt, och ny tvätt håller på att tvättas.
Det tar aldrig slut i tvättkorgen. Man tvättar jämt som det känns. Solen skiner ute men det är fortfarande kallt - 18 grader, burrr.
Vi får se lite senare frampå dagen om det blir så vi kan gå ut en sväng.
Axel leker på sitt rum och Alvin ser på morgon tv han, faktiskt ganska lugnt och skönt nu så jag passade på att gå in och skriva lite grand.


Axel ute och leker i snön idag!


Alvin skottar snö åt mig idag!

Ikväll blev det inte någon skid träning för Axel -16.7 grader kallt, tråkigt!!!
Jag börjar bli ganska less på den här kylan vi haft nu länge nog.
Jag vet inte vad man ska hitta på, det blir väl tv:n tror jag men en liten
promenad tänkte jag försöka hinna med ikväll, det är rättså skönt att
komma ut en sväng på kvällen försig själv. Men jag säger hej då för idag
och sov så gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med dig, man är ap-less på kylan nu!!

2009-02-20 @ 21:23:39
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0