Nu är man.....

trötter efter en delad tur idag. På timmarna var Axel , Alvin, jag och mormor och badade på stödehuset. Det var faktiskt ganska varmt idag också fast inte lika varmt som på lördagar.
På badet träffade vi faster och Erik, de tyckte grabbarna var kul när de fick se att de var på badet. När vi kom hem hade älsklingen gjort god mat; fläskfile och potatisgratäng och en god sallad, mums. Sedan var det dags att åka tillbaka på jobbet och jobba kväll, men nu är jag hemma och helgpassena är över. Barnen och gubben sover och det ska jag också ta och göra alldeles strax.
Ska bara lägga ut lite bilder från dagens bad.



Axel tränar för fullt för att lära sig simma och han är jätte duktig!!



Alvin kramas och busar med deras tokiga faster Madde



Här är Alvin och Axel tillsammans med faster i bubblet!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer väl på gympan i kväll? Kl:17 kör vi.

Kram

2009-02-23 @ 08:00:17
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: jennifer

va härligt det ser ut på badet nu! måste nog ta å åka dit jag å Gabriel oxå!

2009-02-23 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0