Alvins presentation !

                                                                                                                                 
 
   Alvin Sjögren heter jag och fyller snart 3 år.
 Mina intressen är att leka med min storebror,
leka med turtles och allt som har med motorer att göra.  Jag har även nu börjat att åka skidor.                                                                         

    

Alvin snart 3 år                     Julen 2008

              

Alvin åker skidor                  Tomtenisse 08

   

Alvin sitter på fyrhjulingen   Syskonen ute i
med storebror Axel                         snön



Alvin på hockeyplan 08

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0