Badet 32.3 grader

Det vart badet idag för oss. Härligt ! 32.3 grader varmt i vattnet och lagomt mycket med folk där. Nu är man rätt så trött efter att varit på badet några timmar, så nu ska jag till och laga lite mat för att mina föräldrar kommer hit och ska äta hos oss. Det blir lax och potatis med rom sås och sallad till, gott gott !!
Mormor och morfar var också med och badade. Lägger in några bilder på dagens härliga bad!!

     
Alvin och mamma i              Axel simmar som en
badet !                                          fisk!

     
Även mormor och                Alvin med pappa
morfar var med o badade           Kalle


Axel busar med morfar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga badbilder! :-D

2009-01-24 @ 17:39:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej! va mysigt ni verkar ha haft de på badet:) snart äre bara jag som inte har nån blogg...hur svårt e de då?? jag har ju inge tålamod för sånt här...kul ett tag liksom sen ger jag f-n. Hörs då!

2009-01-24 @ 20:54:49
Postat av: Bodil

Skönt på badet och mysigt nu sen de renoverade =) Kul att mormor och morfar följde med!



Du har kommit igång bra med bloggen ser jag vad roligt! Kramizar

2009-01-24 @ 22:29:23
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har inte kommit iväg på badet än men det ska bli. Ser fint ut efter renoveringen.

Tjing

2009-01-25 @ 10:12:19
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0