Hejsan!!

Ja här sitter man och jävlas med denna blogg 21/1-09, men jag hoppas att det blir så man kan snart. Ja en hemsk influensa har man åkt på. Gud va jag är förkyld.
Nu är det andra veckan jag är hemma från jobbet för denna influensa. Även Alvin är dålig. Han har haft feber i 5 dagar nu, så jag hoppas det vänder någongång så vi blir friska.
Axel börjar bli förkyld han o nu men det är ju inte konstigt i denna smitt härd.

Provar med att lägga ut några bilder, för att se om det fungerar. De är en liten bild presentation på Familjen Andersson/ Sjögren

Det här är bus grabbarna Alvin till vänster och Axel till höger

Här är mina gullungar!!

Måste även lägga ut en bild på mig. ha ha!!!



Här är en bild på min sambo kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0