Ledig dag!

Idag har man varit ledig, eller ledig och ledig. Jag har städat hela huset så det är rent och snyggt till helgen när man ska jobba.
När jag hade städat gick jag och barnen ut en sväng. Barnen ville åka skidor. Det är bra när man har ett riktigt skidspår på andra sidan vägen bara. Man behöver inte fara med någon bil inte.
Axel provade sina nya skidor och Alvin provade sina nya skidor i spåret, det gick som bara den och roligt tyckte de att de va.
Efter en sväng på spåret blev de lite hungriga på lunch så då gick vi in och åt köttbullar och stuvade makaroner som barnen gillar, sedan vart det lite mys och vi tittade på film.
När älsklingen kom hem for vi till stan och handlade mat. Alvin var hos mormor och morfar men Axel följde med. Kalle var även på Wear it och handlade 2 par nya jeans och en jätte snygg jacka för 1/2 priset.
På vägen hem svängade vi in till brorsan och Marissa och hälsade på en sväng.
Nu ska jag gå och titta på tv och sedan tror jag att man kryper ned och sover, skönt!!

                                                               

                                          
                                                                                               

                                           

                                                                                            
                                          

Kommentarer
Postat av: jennifer

grabbarna grus! perfekt att du köper diverse utrustningar så kan jag köpa av dej sen:)))))

2009-01-29 @ 23:28:29
Postat av: Maria

Är det våra nya Gunde svan & Per Elofsson tro?

2009-01-30 @ 10:24:04
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ullis

skulle vilja se mer bad bilder var rädd om romantiken den kan ta slut om man inte underhåller den

lycka till jag hoppas man för se ett stort kyrkbröllop snart

lycka till

2009-02-01 @ 02:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0