Måndagmorgon....

började med att vi klev upp och åt frukost tillsammans, sedan satte jag igång med att tvätta för det behövs ju alltid. Barnen lekte på sina rum och jag flög runt med snabel draken ( dammsugaren) för att få lite ordning här hemma. Sedan var det dags för att klä på sig och gå ut för det har hade snöat blöt snö i natt som jag fått order om att det skulle vara bra om jag fixade bort. Ja det är tur att man kan använda fyrhjulingen för den här tunga snön som hade kommit.
Efter ca 2 timmars utevistelse så blev det dags för lite lunch, barnen ville ha pannkaka och sylt så de fick dom till lunch idag. Efter lunchen blev det lite slappa framför tv,n för kidzen och jag fortsatte med tvätten som jag började med i morse.
På eftermiddagen for mamma och jag till stan för jag behövde lite kläder till begravningen och så köpte jag mig ett par regäla promenad skor på intersport, för de behöver jag verkligen för min onda rygg när jag är ute och går. Barnen var en stund hos sin farmor tills Kalle kom hem från jobbet idag.
Nu sover barnen och jag ska ta och klippa gubben sedan blir det kudden för mig, är rätt nöjd för idag.
Några ute bilder från idag kommer senare.
Här är bilderna!

Grabbarna på snowracer!!

Alvin!

Axel i snöhögen!

Alvin ville ha pannkaka och sylt till lunch, mums!!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vilket lyx att använda fyrhjuling, själv har jag önskat mig en snöslunga till nästa år.

Jag gissar att huset är tipp topp nu.

Önskar dig en härlig Tisdag.

Kramis

2009-03-10 @ 06:03:35
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi saknade dig på gympan...tjatig jag är...ha ha ha.

2009-03-11 @ 03:38:34
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0