Blogg torka....

och kanon väder ihelgen så man inte haft någon lust att blogga. Har haft besök av min moster Carin med man från stockholm i helgen, det var trevligt att träffa dom. De händer inte så ofta.
Tänkte försöka lägga in lite bilder på grabbarna om det funkar idag, har jävlas för mig några gånger nu, men idag ska de bli hoppas jag.
Idag regnar det och är grått, fy va tråkigt. Nu vill jag ha sommar och varmt så man kan vara ute i solen
.



Syskonen myser i rullstolen!!!

En dag hade Axel besök av sin bästa kompis Albin , de spelade tv spel som
de gillar och lekte med turtles.




Axel när han hade fått ny linda på benet, blått och häftigt tyckte Axel!!



Alvin klar för natten!!!





Axel ny duschad och klar för natten!!!
Axel ville visa att han kunde stå på ett ben!!



Alvin spexar!!!



Buse!!!!



Lite vinglit för Axel när han tränar att hålla balansen på ett ben!!!



Nu skall jag gå och duscha och sedan får vi se vad vi hittar på idag i det regniga vädret!!!
Ha en bra dag allesammans så hörs vi, krrrraaaaaaaaaammmmmmmmmm
från oss!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Måste ju skriva en rad eller två då jag kikat in =)

2009-05-08 @ 10:54:13
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Margona

Tack så mycket:) Thomas hälsar så mycket tillbaka:)

2009-05-08 @ 18:35:00
URL: http://margonarensbo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0