Dåligt väder...

har det varit typ hela dagen, skit. Jag vill ha sommar och varmt. Blir så less på regn och blåst. Idag har vi varit och hälsat på Axels kompisar på paviljongen. Axel tycker det är så kul att fara dit och träffa dom. Alvin har varit på sitt dagis idag.



Alvin och Axel myser med varandra!!


Alvin provar en liten fyrhjuling när vi är på öppethus i stan!! En sådan
skulle han minsann vilja ha!!


Hela familjen bus!!!


Axel provar kusin Eriks el gitarr!!!

Alvin myser med pappa Kalle, hos mormor och morfar!!!

Nä nu måste jag lägga mig, klockan börjar bli mycket och snart är det en ny dag
med nya uppdrag!!! Godnatt alla och sov sött!!

Nu är jag tröööötttttt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0