Hård körning....

ja nu är det hård körning för mig som gäller.Är inne på 2:a veckan nu med raska promenader varje dag, plus styrketräning och löpbandet några gånger i veckan.
Plus att jag ska försöka simma på onsdagar. Mitt mål är att bli starkare i ryggen och samtidigt gå ned några kilon. På 1,5 vecka har jag gått ned 2.4 kg nu och de är så kul. Jag känner att jag blir bättre i ryggen och att de är roligt att träna.
Att orka springa längre och längre på löpbandet från gång till gång gör mig motiverad. Jag försöker även tänka på vad jag äter, tänkte sluta med mjuk mackor, pasta, ris och potatis för att se om de ger något resultat.
JA ja vi får se hur länge man kan hålla det här men just nu är jag motiverad till att träna så  då gör jag det. ha det där ute. Vi ses!!!!!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Bra jobbat Ullis!!

2010-01-22 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0